:: ECONOMY :: Conference 2019 :: World of Economic Science. Issue 17 (30.10.2019) :: ECONOMY :: Conference 2019 :: World of Economic Science. Issue 17 (30.10.2019)
:: ECONOMY :: Conference 2019 :: World of Economic Science. Issue 17 (30.10.2019)
 
UA  PL  EN
         

World of scientific research. Issue 43

Date of conference

15 July 2025

Remaining time to start conference 0



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-4] з 4 Pages: 1 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
28.10.2019 11:23
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Біляєв Ярослав Миколайович, аспірант Національної академії державного управління при Президентові України
26.10.2019 17:38
 
 
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
[2. Management. Marketing;]
Author: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг
16.10.2019 11:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гунько Валерія Віталіївна, студентка кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет; Кірносова Марина Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
29.10.2019 20:22
 
It is shown [1-4] з 4 Pages: 1 



© 2010-2025 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.352 сек. / Mysql: 1803 (0.284 сек.)